Hovedseksjon

Vi ønsker alle deltagere og ansatte en god påske!

Påskeillustrasjon

Selv om resepsjonen er stengt i påsken kan sentralbordet nås via telefon og e-post mandag 29.mars, tirsdag 30.mars og onsdag 31.mars. Telefon: 22 38 77 00. E-post: postmottak@ude.oslo.kommune.no Merk emnefeltet i e-posten med Rosenhof. 

Mandag 29.3 og tirsdag 30.3

Sentralbordet er åpent fra 8.00 – 15.00
IKT supporttelefon (400 30 272) er åpen fra 8.00 – 15.00

Onsdag 31.3

Sentralbordet er åpent fra 8.00 – 12.00
IKT supporttelefon (400 30 272) er åpen fra 8.00 – 12.00

Oppstart nye kurs

Første skoledag etter påskeferien er tirsdag 6.april. Nye deltakere starter onsdag 7.april. Inntaket varer frem til mandag 12.april. Tilbudsbrev og SMS sendes ut senest mandag 12.april. Vær oppmerksom på at det kan gå kort tid fra du mottar tilbud, til kurset starter. Følg også med på e-posten din, der vil det komme informasjon om IKT og pålogging.

For betalende deltagere

Hvis du betaler for kurs, gjør du dette i skolens resepsjon. I tilbudsbrevet står det hvor mye du skal betale. Du må møte personlig for å signere kontrakt og betale. Vi tar norske visa-kort, kontanter eller Vipps. Vi sender ikke faktura. Betalingsfrist er første skoledag.

Hvis NAV eller andre betaler for kurset ditt

Lever betalingsinformasjon til arbeidsgiver eller NAV dersom de betaler for kurset slik at de kan sende betalingsbekreftelse til skolen før første skole dag. Dersom du er ny deltager ved Oslo VO Rosenhof i april finner du korrekt pris for kurset på tilbudsbrevet ditt. Deltakere som forsetter på kurs fra tidligere finner betalingsinformasjon på denne siden. Prisene kan variere grunnet ulik oppstartdato og fridager. Hvis NAV eller arbeidsgiver betaler for kurset, må du levere en gyldig betalingsbekreftelse til skolen som inneholder beløp og fakturaadresse. Du må levere betalingsbekreftelsen, og signere en kontrakt i resepsjonen. Fristen er første skoledag.